Destek Talebi Nasıl Oluşturulur ? Yazdır

  • 40


www.spd.net.tr Müşteri hizmeti kapsamında "Destek Talebi" oluşturmak için izlenilmesi gereken bağlantılar aşağıda belirtilmiştir.

1) https://www.spd.net.tr/musteri-paneli/ Sayfası üzerinden görseldeki yönlendirmeler ile önce "Giriş" sağlanır.

2) Yeni açılan yönlendirmede Müşteri hesabınıza dair giriş bilgileri istenir. Kayıt esnasında oluşturduğunuz bilgiler girilip "Giriş" butonuna tıklanır.


Musteri Giris


3) Ok belirtisi ile gösterilen alandan "Destek Talebi" oluşturulabilirsiniz.


 


4) Yeni açılan sayfada sizden oluşturacağınız destek talebi için bir departman istenmekte. Buradan işlem yapılması istediğiniz talebinize uygun alan seçerek "Destek Talebi Oluştur" sayfasına geçiş yapabilirsiniz.


5) "Destek Talebi Oluştur" kısmı açıldıktan sonra görseldeki yeşil ile vurgulanmış alanlar doldurulup "Gönder" butonuna tıklanır.


6) Ardından "Destek Talebi oluşturulur ve müşteri hesabınıza bağlı e postanıza mail olarak gönderildiğine dair ileti alınır. Kırmızı ile vurgulanan bağlantıya ve devam et butonuna basarsanız destek talebinizin açıldığı sayfaya yönlendirilirsiniz.


7) Oluşturduğunuz destek talebi hakkında gerekli kontrolleri; müşteri hesabınız aktif iken ana sayfanızda bulunan sol menüdeki "Destek" başlığının altında bulunan "Destek Bildirimleri" kısmından ulaşabilirsiniz.
Bildirimler dikdörtgen alan içinde belirtildiği üzeredir.







Bu cevap yeterince yardımcı oldu mu?

<< Geri